Verzendbeleid

Verzendbeleid van Bankcomfort

1. Algemeen
Dit verzendbeleid is van toepassing op alle klanten van Bankcomfort en omvat de procedures en regels rondom de verzending van onze producten.

2. Verzendproces
Na het plaatsen van uw bestelling neemt onze transporteur contact met u op om een afleverafspraak te maken. U hoeft zelf geen actie te ondernemen; u wordt automatisch gebeld door ons of door de vervoerder.

3. Verzendkosten
Wij bieden gratis verzending binnen heel Nederland en België, ongeacht het gewicht van uw bestelling.

4. Levertijden
De levertijd van onze producten is meestal binnen 3 tot 10 werkdagen.

5. Verpakking en Schade
Alle producten worden zorgvuldig verpakt met beschermende materialen. Mocht er onverhoopt toch iets misgaan tijdens de levering, neem dan onmiddellijk contact met ons op.

6. Speciale Locaties
Voor leveringen aan de Waddeneilanden kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Klanten die op de Waddeneilanden wonen, worden verzocht eerst contact met ons op te nemen of rekening te houden met mogelijke extra kosten.

7. Leveringsgebied
Onze leveringen zijn beperkt tot Nederland en België.

8. Retourbeleid
Retourzendingen zijn mogelijk, maar houd er rekening mee dat de transportkosten voor rekening van de klant komen. Deze kosten worden afgetrokken van het te storneren bedrag. De kosten voor het retourneren van grote artikelen liggen gewoonlijk tussen de €150 en €200.

9. Beleidswijzigingen
Dit beleid wordt regelmatig bijgewerkt om te zorgen dat het actueel blijft. De laatste wijziging is doorgevoerd op 19-12-2023.

10. Contact
Voor vragen of klachten kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier op onze website of door te bellen naar het onderstaande nummer.

Bankcomfort 2023.

Chat openen
1
Scan de code
Hallo, Demi hier van Bankcomfort.
Kan ik je ergens mee helpen?